plus, minus, noll

jag vart hemma ffrån skolan idag. efter träningen igår så kände jag mig hel konstig. svimmfärdig och febrig. inte roligt alls!
träningen igår var väl, ja vad ska man säga`? fartfylld! han sprang som en tok och va asstark, bockade så jag trodde nästan att jag skulle få sånna där skador i nacken. och inte nog med att han var allt dedär, vi hade bara halva ridhuset också! vilket gjorde de hela en aning svårare. hela träningen gick typ ut på att försöka få hästen att svänga, sluta bocka och tillslut sakta ner (y) aja, men de va roligt ändå :)

funderar på om jag kanske ska ta och tvätta bort gårdagens smink och gå ner och sola lite? skulle va fruktansvärt skönt. måste påminna mig själv att sänka ansiktsförstärkaren också, för sist jag solade så såg jag ut som en rosa gris! de va hemskt. tur säger jag bara att puder och foundation finns!

idag blir de att bara ta de lugnt. plugga lite matte kanske?
tror emil skulle komma förbi också. kan ju alltid vara trevligt :) han kanske får mig att bli piggare också.
orkar inte bli sjuk. de är typ de segaste som finns!

nej nej, nu ska jag tvätta ansiktet sen sola.

godmorgon


emil rönnevall, min älskling, min baby, min stjärna, min livsglädje <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0