put a ring on it

hallå
ställde om klockan två gånger imorse innan jag kom upp. var tröttare idag än igår.
mja, mattelektion nu sådär på morgonen. den är rätt soft än så länge. vi har pratat och så. johan våran lärare ställde oss alla en fråga var om allt möjligt. min var "vad har vart bäst iår?" nu är de ju så att de inte gått så mycke på dehär året, men jag svarar ändå :) svaret var rätt självklart :m

matten går bra också, koordinatsystem. de är lätt och de passar mig perfekt! :)
vi har rast just nu, så då passade jag på att skriva lite.

eftermiddan är de mediekunskap tror jag. vetetusan vad vi gör där. var ju inte här förra fredagen.

oh just ja! de är ju fredag. bästa nånsin! vill bara vara ledig nu.

jag kompå också att jag vill ut och tävla nu. de va jääääättte länge sen så nu är de dags tycker jag :) ska försöka debutera 1,20 iår :) mjaa, vad mer kan man skriva då? tror inte jag har så mycke mer och säga för stunden, skriver nog senare eller nå.

pussen.

my sun doesn´t shine without you. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0