stressa lite mer vaaaa

nu är de mycket att göra i skolan.
ska redovisa ergonomi idag som inte är klart.
jag har prov idag som jag inte pluggat till.
vi ska ha dataprov om två veckor som jag redan nu känner att de kommer gå åt helvete
jag har fortfarande ett omprov i matte
jag måste göra klart webbdesignen som jag inte ens börjat med
robinson ön projektet ska vara klart och redovisas imorn

ja, som ni ser. mitt liv lär bara bestå av pluggning just nu, men felet 'är att de inte gör de alls.
min blogg känns som en deperitionsblogg just nu, och ni behöver inte läsa den. jag måste bara klaga av mig.

sov högst 2 timmar inatt. är inte pigg för 5 öre utan på jätte dåligt humör.
åka utomlands skulle inte sitta fel just nu!


skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0