TILLÄGNAT EMIL RÖNNEVALL

nu ska du få ditt jäkla inlägg, se, jag skriver tillochmed med fet stil!

jaha, vad ska man skriva i ett inlägg tillägnat sin pojkvän då?
de brukar väl vara vanligt och säga att man älskar dom? så jag säger de jag också, jag älskar dig! <3
man brukar också försöka skriva ner alla sina känslor, eller åtminstonde några stycken, och de kan jag väl göra.

du är det bästa som finns. du gör min dag och får mig att må sååå mycke bättre. är så lycklig med dig och jag hoppas att det kommer vara vi så länge som de går. du förstår dig på mig, eller åtmistonde försöker. du har tålamod och försöker alltid göra det bästa. det är inte många människor som kan de eller som orkar med de, så jag är väldigt tacksam. du är bäst och underbar och vårat darum är något som jag alltid kommer komma ihåg.
amanda hjärta emil, en saga, våran saga. en verklighet, våran verklighet. du och jag, det är så det ska vara. dig kommer jag aldrig släppa och dig kommer jag aldrig tröttna på.
jag älskar dig emil rönnevall, glöm aldrig de. jag kommer alltid finnas vid din sida! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0