wanna be there by your side

nu börjar de närma sig sovdags och det ska bli de bästa på denhär dagen kan jag säga. har inte mått så bra nu på eftermiddagen.. jobbigt läge. mitt trådlösa är skitzo också, ibland funkar de hur bra som helst och ibland så funkar de inte på flera dagar. blir tokig på´t. men ikväll hade de tydligen bestämt sig för att funka :)

imorn äre somsagt skola UTAN dator :M sen komma hem och träffa en emil :) <3
åker bort i helgen så jag kommer sörja lite smått :( nejrå, men du får skynda dig hem! :)

sportlovet är mitt mål just nu. klara skolan fram till lovet. de är lixom min tanke somhåller mig vid liv i skolan. snart sportlov, snart sportlov, snart sportlov jaja så kan de va.

måste faktiskt släcka lampan nu. kommer va så trött imorn annars.

godnatt människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0