what we gonna do, is go back

skoldagen avklarad då. kanske historien på john bauers kortaste.
gick upp imorse vid 7någonting. var rätt pigg eftersom jag fick se till så inte emil somna :p
tog 8:a bussen till stan. hade datakunskap, och prov. provet hade jag inte pluggat på för 5 öre eftersom jag kom på igår natt att vi hade de (y) typiskt mig och glömma de viktiga sakerna. jaja, de gick hyfsat bra ändå.

tog halv 11 bussen hem. fick juda som fan! trodde jag skulle ramla ner och dö av hjärtslag. har inte judat på 100 år.
väl på bussen så vare så skönt, de va bara 3personer på hela bussen :m
har ätit och sådära nu. planerat lite inför min tävlingssäsong med mamma :) är fett pepp på och tävla nu!

träningen igår gick bra. mannet va pigg och glad :) trött som tusan var jag, så de va lite jobbigt emellan åt. har ju så otroligt dålig kondis så de är inte sant! måste göra något åt den genast!

japp, ska snart åka ner till tåget och åka till emil :)
får se om jag tillbringar natten där eller inte. är ju ledig imorn :Mmmmmmm

ska till tandläkaren imorn också -.- men lyckades iaf byta tid. skulle egentligen dit halv 8 på morgonen! men lyckades byta till 10 över 1 :)))

nej nu orkar jag inte skriva nå mer.

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0