you are

snart dags för maaaaat :* dumt nog är de korvstroganof +o( eller om man ens kan kalla de för stroganof. de smakar i stortsätt tomat (y)
denhär lektionen har jag inte fått nånting gjort. dumma amanda! och jag vet att jag knappt får nått gjort när jag är hemma. men jag får väl tvinga mig själv till att få nått gjort! att tvinga sig själv är kanske inte de lättaste, iaf inte för mig. för jag lyssnar aldrig på mig själv. mitt psyke är inte till för de :p

jag avundar dom som har lätt för saker och ting. de skulle vara så mycke roligare och lättare om man hade lätt för saker. jag personligen har bara lätt för onödiga saker. som att kunna låttexter fort, och minnas regskyltar på bilar. sådana saker har jag lätt för. och till vilken nytta? :D nej ursh, jag blir så trött på mig själv ibland. men man föds väl som man gör. inget man direkt kan göra åt. jag får vara den jag är och vara bra på onödiga saker. sanningen är att jag trivs rätt bra med den jag är. de borde man göra tycker jag.

jag lyssnar på en helt okej låt nu på NRJ, men jag vet inte vad den heter. jobbigt :D tyckte att de var viktigt dehär sista ;)

mat nu, skriver sen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0