you drive me crazy

jag har ett nytt problem för de andra löste sig :D
skriva om en myt har jag kommit igång med, jag improviserar :m nu är det istället medieproduktionen, tror de är produktion? ja iaf, nu har jag problem med personporträttet. jag vet inte alls hur jag ska skriva. skriva som en intervju fast med flytande text. de går ba inte. man måste skriva så komplicerat, och jag orkar inte med komplicerade saker just nu. jag är på bättre humör nu iaf och de är en bra sak :D

vi har snart rast och de är tur, för jag är sjukt rastlös!

efter skolan då? vad häääänder?
just ja! jag måste ta jennys mattebok, de får jag INTE glömma! då kan jag plugga lite när jag kommer hem. oftast när jag säger så så kommer jag inte plugga,  men jag måste tammetusan gört!

gud va tjat de är om plugg nu förtiden. bara plugg, plugg och plugg. de ordet har hamnat i min hatlista, så ni vet :m

jag har tänkt på en sak.
att vi är så nonchalanta med de vi har. vi har utbildning, tillgång till skola. vi har mat, tillgång till att köpa något närsom helst i princip. vi har vatten i en kran hemma och har tillgång till att få de när vi än begär.
vi är bortskämda med de vi har. slöa med allt. orkar knappt byta kanal på tvn eller att gå och lägga sig. vi är inte alltid särskilt rädda om de vi har. vi tar de som en vardag och tänker inte på hur det skulle vara om allt försvann. om allt bara försvann sådär, vad skulle man ta sig till då? familj, vänner, boende, pengar, kärlek,, ja allt! då skulle man knappast kunna leva. det skulle inte vara värt att leva då. utan något alls, någon som bryr sig om en. fan va hemskt.
jag själv kan vara vääldigt nonchalant, slö och inte nå vidare rädd om mina saker. jag skulle aldrig klara mig om allt försvann. man skulle gå där som ett tomt skal.

nej ursh va hemskt. men det kan vara bra och tänka på ibland. man måste tänka efter för att fatta vad man har. det är sjukt att man måste tänka efter, men de är faktiskt så det är.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0