i´m an expert

känns som om sommarlovet kommer ta slut när som helst nu fast de egentligen inte riktigt gör de. lite sorligt faktsikt, jag har ingen lust att börja skolan riktigt än.

är lite trött av mig idag, sov nog lite för lite. jag vägrade vakna när emil puttade på mig imorse så han lät mig sova. visserligen skulle de varit bra om jag vaknade eftersom jag skulle ringa men icke sa nicke.
mja, har jobbat på idag i stallet, gjort lite nytta. han ska flyttas tillbaka till hallstastallet nu från sitt sommarlov. ska bli skönt att flytta tillbaka, men de är så drygt att städa allt.
ska bara käka lite nu sen ska jag tillbaka för att flytta över honom. ja, jag säger då de. hästlivet är krävande.

emil han är i stan och glassar så de är ganska skönt att få allt gjort tills han kommer hem.

vi var på bio i fredags på harry potter. den va helt okej tycker jag förutom att man nästan blev döv på köpet. hur högt ljud som helst! blev ganska sent sen så då åkte vi bara hem och chillade litegranna sådära.
löragen så åkte vi till ramnäs igen för att ha lite grillkväll :) bark och ristau var också med och de va trevligt. kan ju inte säga att vi är några grillmästare direkt men de gick och äta :m
blev lite drickandes också sen kom jocke och då drog vi till herrgårn där jag blev uppbjuden att bevisa mina tidigare bugg talanger (y) mja, visserligen kanske inte buggen på den tiden liknade denhära, men de gick ändå :D bark och emil ville också dansa så de blev några vändor :p

senare så kanske saker och ting spårade ur lite men de är inget jag orkar gå in på. saker som kan hända helt enkelt. för övrigt så var kvällen rolig :)

i helgen på lördagen så ska jag åka till stockholm för att gå på dop. kanske inte de roligaste man kan göra men man kommer iväg lite :)

vet inte om jag orkar uppdatera så mycke mera just nu.
ska äta lite innan jag svälter ihjäl (y)

pussen

emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0