kiiisssss

ännu en dag i stallvärlden. de är bra för då känner jag att jag inte bara slöar.
mannet var jätte fin idag och inte alls som sist jag försökte göra något av honom.  då var jag och han jätte osams. sådana dagar är bajs. idag därimot var han fin fin och gladis :m

han tror förövrigt att han är en hingst nu för tiden när carros lilla häst fick gå i samma hage. hans känslor gick nog lite överstyr så nu är han mobbad och inte får gå där. stackarn, inte lätt och vara kär.

idag ska jag nog ta mig ut och umgås med barken och sebbe lite tror jag, men äta måste jag nog ändå göra först så mamma inte tror att jag bantar. hon bara klagar hela tiden att jag blivit en sticka och kan gå av när som helst. men vadå? jag äter när jag är hungrig så äre ba.

inte ett sånt där jätte kuligt inlägg, men något måste man göra för att fördriva tiden. egentligen kanske jag skulle behöva börja fixa mig nu, men orken finns inte riktigt där en.

pusspusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0