sköna gröna vaxholm

jomenvisst kan kanske hinna få in ett litet inlägg ellernå.
senaste dagarna har jag tillbringat i vaxholm med emil och hans familj, eller iallafall dom 2 första dagarna, just nu är de bara jag och han :)
varit ute i skärgården och i storstaden, hur skönt som helst. JAG har fått färg och de är nästan värt ett kors i taket.
bor i mysigaste lägenheten nu må jag säga ute på rindö :m åker nog hem imorgon eller på tisdag.
ska ner och käka nu hoppas jag för annars kommer jag få en stroke (y)

värdet suger just nu men hoppas väl på att de kan bli lite bättre.
är typ spytrött på färjor och båtar, gungar fint när man ska gå och sova om nätterna (y)

aja, tänkte bara dra ihop något såhära kort inlägg.

puss / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0