tic tac

så var de dags för ett inlägg igen, jisses vad jag uppdaterar dåligt.
sommaren fortsätter även om vädret inte gör desamma. att de ska vara såhär varje jäkla sommar?
jaja, sov dåligt inatt gjorde jag också. de va så äckligt varmt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. alldeles för lat var jag också för att gå upp och öppna fönstret (y)

har nyss duschat efter en promenix med marias vovvar :) maria är alltså emils mormor, söt sådan också :) dom är inne i stan för att emil ska prata med sin advokat, jag själv orkade inte följa med så jag stannade hemma istället.
han har tagit bort sina stygn nu och de ser bra ut, eller ärr kanske inte är de vackraste man kan ha, men dom ser ändå bra ut :) han mår mycket bättre också, får inte alls lika många smärtattacker som förr. han går dock fortfarande på smärtstillande när det verkligen gäller, och så har han fått pencillin också. men de är skönt att se att han mår bättre och nu behöver han knappt någon hjälp alls från mig :) förut så fick jag stödja honom i trappen och när han skulle gå någonstans och de behöver jag inte nu :) älskling är så duktig!

kan kanske berätta lite vad som hänt i sommar då, även om de är knappt ett dugg.
solat och badat har vi hunnit med iaf när de var som varmast. var ju till vaxholm för några dagar sen också, och de var riktigt mysigt :) pappa var också upp så jag och emil umgicks med honom sen min syssling som jag inte träffat på år och dar! sen var de såklart skönaste gubben nåte och pappas kusin :)
vi åkte ut i skärgården och så åkte vi in till stockholm och kikade. vi bodde i marias lägenhet och den var riktigt fin ska jag säga. där skulle jag lätt kunna bo!

mja, sen när emils revben blir bättre så ska vi ta en sväng till grönan. jag vill testa dendär röda berg och dalbanan som jag inte ens visste fanns :m har inte varit på grönan på ett tag sörrni. insane tror jag nog inte att jag ska testa, inte riktigt min grej :m jo, sen ska vi också rida islandshästar :D haha, de kan ju bli en rolig syn. drar nog med angelica och rikard då också (y) sen ska vi kika på harry potter filmen också, men de blir nog ganska snart.

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.
ska nog gå upp och kika på tv tills emil kommer hem så jag kan höra hur de gick :)

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0