ett halvår <3

tänka sig vad tiden går fort när man har det roligt? så är det alltid. har man roligt så går tiden alltid fortare än om man skulle ha astråkigt. när man har astråkigt så går tiden sakta. konstigt?
ja, det har iallafall gått ett halvår idag. från första december till idag, den första juni.
tiden som gått har varit den bästa. även om det varit nedgångar så har det ändå varit den bästa. nedgångarna gjorde allt bara starkare, och när man tagit sig upp efter en nedgång så känns allt dubbelt så mycket bättre. vi klarar allt du och jag emil. tänk. snart kan vi börja ränka år tillsammans :)
vi har en hel sommar framför oss och som jag har längtat efter den sommaren! varje dag ska jag ta vara på som om det vore sista dagen jag levde. varje dag med dig är något speciellt.
jag vill alltid ha dig vid min sida, vill alltid ha dig som min andre hälft.
du är min värld människa! utan dig skulle min värld rasa och jag lovar dig att det skulle inte vara det lättaste att bygga upp igen. jag älskar dig så mycket. har aldrig kännt såhär för någon annan.

amanda hjärta emil
du är bäst älskling, kom ihåg det!
du har en som verkligen bryr sig om dig, en som älskar dig från djupet av hennes hjärta. en som alltid kommer finnas vid din sida vad som än händer.
och jag vet att jag har en precis likadan <3

jag älskar dig min bästa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0