huhuh

kan börja detta inlägg med att säga att de inte kommer uppdateras alls mycket här under sommaren.
inte så mycket har hänt typ. vädert suger skit och lika mycket sög det när jag var i sala på tävling med mannet.
de SPÖregna precis hela dagen och jag som satt på en häst hela dagen och bara fick komma under tak 3 gånger under hela dagen var hyffsat genomblöt (y) såg ut som om jag badat med kläderna på och mina händer höll på och dö.

väl på banan så gick de kanon! och de var lätt värt dagen. var nolla i både laget och 1,10n, han hoppa hur fint som helst och jag ville bara pussa på honom hela dagen!

varit i ramnäs och umgåtts och sisådära.
kom hem därifrån idag såatte.

var ut till mannets sommarbete nyss också.
föresten så måste jag säga att på vägen till betet (jag red dit) så var det en aaaaaaaaaaasläskig tvättställning på en tomt och vi stog typ och snurra där på vägen i 10 minuter. jättebra när mamma och alla andra människor stog och väntade på oss (y)
men iallafall, stackarn är mobbad av hästarna som stod där borta :( jag blir faktiskt ledsen i ögat när jag ser min bäbis stå i ett hörn för sig själv.
när jag kom dig så sa mamma att de skulle bli drygt att försöka fånga in honom för när hon varit där igår så ville han inte alls komma.
jag ropade på honom så fort jag klev ur bilen, och vem gnäggade inte tillbaka då om inte mannet? dåligt glad jag blev (och ja, nu är jag sjukt horsegeek, men whatever? kärlek på hög nivå!) ja, dåligt glad jag blev när han kom gående där nedför kullen! min älskade häst :):)

lite sorligt bara att han ska vara utanför på dedär sättet när han är större än alla andra.. hm, de tog lite i hjärtat att lämna honom där, han såg så ledsen ut :(

mja, snart blir man ensam här hemma då. mamma ska åka och jobba så jag vet inte riktigt vad jag ska roa mig med ikväll. blir nog att sova tidigt ändå.
drömde inatt att jag hade fått massa rödaprickar i ansiktet! höll på att börja tjura.

jag hoppas nu att dehär inlägget sparas, för jag har försökt skriva 3 stycken idag (k)

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0