jag odlar inte haaaaasch

ojojojojojooooj va trött jag var imorse. jag var seriöst en väldigt trött amanda. men jag släpade mig till skolan. jag fick GÅ till bussen för att emil hade glömt cykelnyckeln hemma hos sig :(
segaste första lektionen ever typ, eller efter rasten vart de kul :m vi gjorde små sketcher som vi visade upp varandra om olika saker. jag var mobbad och gillade piggelin i min (y) angelica slog till mig för hårt och de gjorde fakitskt ont.. buhu. nejrå, de va kul :)

lunchen va äcklig så jag är vrålhungrig nu.
de va fullt med studenter påstan som skrek och hade sig. utklädda var dom också,riktigt snygga (y)
3:orna på våran skola va helt crazy också. jag har fortfarande "och så finns det dom som har flera hundra dagar kvar" på huvudet. dom sprang runt i klassrum och korridorer hela dagen typ, för varje gång de kom in i vårat klassrum så verkade de bara fullare och fullare ;D
jag&jenny filmade in arbetsintervjuer och de va lite smått roligt kan jag säga. jag var så trött så allt hon sa var roligt :D
mja de var väl min skoldag.

imorn börjar vi inte förns efter lunch (L)

nu sitter jag och väntar på att emil ska komma hit.
ska nog ta något och äta också (y)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0