jävla väder

alltså shit vilket väder! mina fingrar är helt iskalla så kan knappt skriva på tangenterna.
jag, sandra och robin bestämde oss för att åka och kika på cabaren. phu! trodde vi ja. när vi kom fram så stog de slutsålt över hela planschen typ. kuljul att jag då hade cyklat i regn och isande blåst, jag fick stå upp för att min sadel är cp och pumpar ut vatten så man blir blöt i rumpan, nästan fått andningsattack och frysit ihjäl.

aja vi bokade iaf 4 biljetter tills imorgon för oss och emil :)

nu sitter jag hemma i soffan och kikar delvis på tv och delvis på datorn.
ska faktiskt äta nu eftersom jag inte gjorde de sist. är huuur hungrig som helst.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0