jobbigt läge

imorn är det skolavslutning, vem har inte längtat? fan vad skönt med sommarlov, de är nästan det bästa som finns!
jag har lite ångest över vad jag ska ha på mig, typiskt mig att vara ute i sista sekunden.
jag tror jag vet vad jag ska ha, men jag är lixom inte nöjd med de.
ärsh skit samma, jag ska ha skolavslutning med john bauer 2 år till så de fixar sig.

idag var vi i vasaparken och fikade med klassen :m de va trevligt.
efter de så kom emil och vi gick hem till angelica och rikard för att hämta rikard som skulle fixa lite saker.
efter de så tog vi halv 2 bussen hem och jag fick cykla som en dåre när vi kom till hallsta. tror jag skulle dö eller nått!
sov en liten sväng när vi kom hem, är så sjukt trött nu för tiden.

åkte ut till mannet sen och vi skuttade lite över hinder. var hundra år sen, men eftersom vi ska till sala och tävla finalen i div 3 så kanske de kan vara bra att ha skuttat lite? jo, jag tyckte iallafall de. både han och jag va dösvettiga efteråt. tror vi har ungefär lika bra kondis (y)

mja, imorn äre somsagt avsluting och då ska jag ha KUL. eller jag hoppas på att jag får kul iallafall :)

nu ska jag gå och prova mina kläder en gång till bara för att vara på den säkra sidan. men jag lovar att imorn så kommer jag stå där framför spegeln och tycka att jag ser ut som en idiot.

ÅH JAG KOM PÅ ATT VI INTE HAR NÅGON HÅRSPRAY!!!! hurfan ska de gå.......

aja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0