min älskade :(

idag var sista dagen i 1:an som jag fick hålla min bebis :( de tog emot att lämna över den till matt. ingen dator på hela sommarlovet, de är ju förjäkligt. jag hatar våran stationära, den är randig och seg. och den är alltid alltid alltid upptagen!

har inte hänt mycket alls sen jag skrev sist. kommer inte ens ihåg vad jag skrev men ändå.
varit i ramnäs i lördags och kolla fotbollen. JAG kollade på nästan HELA matchen! och jag var intresserad! wohow! synd bara att sverige loosa.

kollade på 9:ornas cabare på söndagen och tredje gången gillt så fick jag äntligen se klart den!
drog hem och softa lite med emil, drog på en lista med lugn musik och somnade bums.
sa förstås hejdå till bäbisen också, HE-HE.

jag har varit rökfri i hela 12 dagar nu! tänk, snart två veckor! jag är oerhört stolt!

och jag hoppas att det INTE regnar på onsdag, de skulle vara väldans tråkigt.

nej nu ska jag äta mat. har inte ätit ett dugg idag, ajabaja mig.

pussen

aldrig ska jag sluta säga att jag älskar dig!
du är det absolut bästa jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0