same thing

nu vart det ensamt och tråkigt. mamma är hos susanne och emil åkte hem. vad ska jag görarå?
min dag idag har varit lugn, jag har varit hur trött som helst och sommarlovet är så himla behövligt just nu. orkar ingenting. åkte ut till mannet, och ja, även om man är hemma från skolan så är det faktiskt ett djur och han kan inte sköta om sig själv så även om man är sjuk så måste det göras. skolan måste också göras de vet jag.men det är ändå nått som jag kan prioritera själv och ta mina konsekvenser. hästen kan jag inte prioritera i de mesta fallen så snacket om att man är sjuk och ändå är ute i stallet de kan ju bara dra. han är mitt ansvar och det är ett ansvar som jag tänker hålla.
så nu var den saken avklarad och nu vart jag sur.

aja, stallet har inskaffat sig väärldens gulligaste minsta häst! en prickig liten shettlandsponny. anna heter hon och är hur söt som helst! vart helt kär :)
jag har nog lungorna fullt med sand också, ridhuset var som ett enda stort damm moln.

jag har ångest angående webbdesignen också.
våran lärare kanske inte är den bästa kan man kanske säga. som människa är hon jätte gullig och trevlig, men som lärare? njaa de funkar inte riktigt tycker jag. jag kommer få ett IG nu bara för att jag inte förstår och för att jag inte fått tillräckligt med tid för att lära mig. jag är en såndär trögjäkel som måste ha repetioner och förklaringar om och om igen. för mig funkar de inte bara att läsa på en skärm om saker som jag inte ens fattar. nej ursh för webbdesignen säger jag bara och jag tror inte jag är ensam om det heller.

imorgon är det onsdag och då är det exakt en vecka kvar tills skolavslutningen! fast när jag tänker på den så får jag ångest över vad jag ska ha på mig. jag vet inte alls vad jag ska ha! jag har inte hittat någonting alls som faller mig i smaken. aja nått skare väl bli hoppas jag.

tror mamma hade choklad i kylen och ska nog gå och käka upp den förna! :m

föresten! jag har äntligen slutat röka! creds till mig! har inte rökt ALLS sen i onsdags. jag är faktiskt stolt över mig själv :m hur de blir med feströkandet det har jag fakitkst inte riktigt tänkt på. ska försöka där med annars känns de ganska så ovärt.

ja chokladen vareja!

pusss

emil rönnevall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0