tisdag

känner mig krasslig igen, huvudet och halsen. eller kan man vara krasslig i huvudet? jag tycker de lät roligt.
igår så tog jag mitt första dopp i sjön, eller sjö är det väl inte men kanalen (y) de var faktiskt skönt på vissa ställen, ibland vart det jätte skönt och ibland ville man bara simma fort som tusan därifrån.
mja, vädert var underbart igår som resten av dagarna. idag därimot är det raka motsatsen. de regnar och är kallt :( dumma väder. bara de är fint tills skolavslutningen :)
kunde sitta på balkongen nästan hur länge som helst igår. de va mysigt :)

vi har nog världens tråkigaste vecka i skolan. eller det har bara gått två dagar, men gårdagen va tråkig. vem vill sitta inne och lyssna när solen lyste så vackert? inte jag iallafall.
idag är det väl skitsamma egentligen, men idag hade jag också migrän när jag vakna såatte.

ska nog lägga mig och kolla på andra avenyn tills emil kommer tillbaka från skolan :)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0