too long

jag är så sjukt sugen på någonting, typ godis eller nått! kollade i kylen och det ända jag hittade var morötter. jag tror jag dör en smula snart.
för överigt så var det hundra år sen jag åt en morot. tog nog en lite förstor så nu tröttnade jag på den.
mamma ska och jobba snart så jag blir helt ensam ikväll och inatt och det är ju onödigt tycker jag.

funderar på om jag ska ta och färska upp mina baktalanger och baka ihop någonting? de va ages sen som jag bakade. ska nog gå och kika vad det finns senare.
om jag hinner med så ska jag nog kika på en disneyfilm :m och jaa, jag kollar fortfarande på disneyfilmer. jag gillart!

imorgon börjar jag 10 och ví ska bara vara i vasaparken och fika. monie och johanna skulle bjuda oss på glass :*
efter de så ska jag & emil träffa rikard och fixa some stuffs.

är ganska trött fakitskt. låg uppe till halv 3 inatt så var skapligt trött när klockan ringde. fast jag tror nästan att emil var snäppet tröttare, alltid lika roligt att väcka honom. tror jag har lite för mycket skadeglädje inom mig ibland :m

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0