torsdag

hade sovmorgon idag tills efter lunch och de va hur skönt som helst.
jag körde lite mera bil igår :m med mammas saab denhär gången. kändes lite läskigt att köra den eftersom jag inte riktigt kände att jag fick plats med knäna :D aja de fixar jag.

jag & emil har trilskas oss igenom 53 avsnitt av andra avenyn nu så nu finns de inga mer och kolla på. även om jag tycker att de är en b-serie så kommer de kännas lite tomt utan den :D
ska tjata på viktor om flera (y)

skoldagen va kort idag.
de kom någon gubbe från arbetsförmedlingen och snackade lite sen fick vi sluta.
jag hade betygssamtal med Linn och jag fick G i programhanteringen så de var ju skönt :m fick VG i idrott och de va jag nöjd över :) först babla hon om att jag hade IG för att jag inte varit med om dendär friluftsdagen som jag snacka om förut. men då var jag en sur amanda och sa att jag hade tamme tusan varit i dendär skogen och gjort upp eld och käkat torrt äckligt bröd! jaja, de ordna upp sig iaf så de va ju bra :)

de är riktigt busväder idag. kallt som satan och regnet ba öser :(
ska med sandra & robin och kika på 9:ornas cabaré :) kan ju va kul. dom är på sagabiografen så de kommer nog kännas lite annorlunda eftersom de alltid varit uppe på skantzen tidigare.
hoppas mamma hinner hem innan jag ska dra, annars blir de ut och kriga i regnet (y)

imorn är de redan fredag och de är kanooooon. snart äre sommarlov!
hoppas verkligen på fint väder tills dess, annars går alla planer åt skogen på avslutningsdagen och de vill jag ju inte.

nej ska nog ta något och käka. är hungrig märker jag nu.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0