400

400 inlägg har jag skrivit nu med dehära, puss på de! :)

helgen är redan slut, eller imorn är den slut och de är tråkigt tycker jag, för nu väntar en as seg vecka för mig. bara med saker somjag tycker är mindre roligt..

helgen då somsagt har varit chill.
fredagen så gjorde vi typ ingenting. jag slutar ju skolan så sent så vi typ kika förbi barken en sväng, sen drog vi och käka pizza. somna rätt tidigt och de va faktiskt riktigt skönt.

vakna tidigt på lördagen. kunde inte somna om eftersom hyper emil var pigg då :p
jag var typ hur lat som helst och orkade i princip inte röra mig någonstans.
tog ändå fram orken till att gå ner och sola och kolla på film lite och jag lovar att bli brun går segt som fan! men de börjar ändå hända grejer :D jag har en jäääättte vacker rand :m

emils mamma kom och hämtade oss så vi kunde åka till ramnäs. åt massa god mat och äppelpaj :* sen kika vi på melodifestivalen och jag kan ju säga att de inte var rätt segrare.. fast ändå, jag är rätt glad att uggla låten snälla, snälla inte gick vidare. vi satt och svor när poängdelningen va :D

spelade playsation också och jag kan ju säga att jag äger emil vad vi än spelar :D spöa skiten ur honom rent ut sagt (y) vi spelade tekken och de är faktiskt ett ganska roligt spel :m
skulle kika på film sen, men redan efter 5 minuter så slocknade jag som vanligt, så då sov vi ist :)

idag så vakna vi vid 12 typ, käka frulle och sådära. jag drog på träning och de gick väl sådär. han va asstark så nu har jag huuur ont som helst i axlarna :( buhu..

orkar inte skriva nå mer nu. ska snart osva tror jag.

godnatt

jag är så lycklig att jag har någon som dig i mitt liv. någon man alltid kan ränka med och någon man alltid kan lita på. någon som alltid lyssnar på en och någon som alltid bryr sig. någon som aldrig sviker och någon som man kan vara sig själv med. någon som man har gått och väntat på i hela sitt liv, någon som man inte trodde fanns. jag fick turen på min sida då du bestämde dig för att vandra in i mitt liv. du är det vackraste jag har älskling. du är det bästa jag någonsin haft. någon som dig vill man inte förlora, någon som dig vill man föralltid ha i sitt liv.
våran framtid är säkrad för jag kommer aldrig lämna dig. våran framtid är det bästa jag någonsin sätt.
jag håller på oss baby, jag tror på oss. med dig vid min sida klarar jag allt. du är min halva, du är prinsen i mitt liv.
amanda <3 emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0