9 crimes

jisses va tiden går sakta. mamma har legat och sovit så jag har vart instängd i vardagsrummet och de kanske inte är de roligaste. drygaste katten ever fick jag springa och skälla på hela tiden eftersom han tror att alla dörrar ska vara öppna för honom och att de hjälper att krafsa lite så öppnar någon (y)

har setat och rensat min bilddagbok nu på onödiga bilder, så nu är de bara de viktigaste kvar och de roliga minnena :)
emil kommer snart också, kuligt :m

jag måste hitta ett sommarjobb också! känns som om jag är lite försent ute, men jag måste ha ett! alla mina planer för sommarn kommer inte vara gratis direkt.

nej nu ska jag vänta på min baby :)
ha en trevlig dag människor.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0