as long you are with me

jag sitter faktiskt och pluggar, faktiskt så gör jag de. gjort klart min programhanterings grej och svenskan. ska börja spela in lite röster till min stillbilds film nu. måste bara komma på vad jag ska säga :m
känner att dehär kommer bli ännu en segar dag som resten av dehärlovet har vart. måste se till att somna tidigt ikväll också så jag kanske kan orka upp imorn. lite segt att börja skolan igen, för nu är de sådär långt igen tills nästa lov. hur långt är de ens till påsklovet? aja får hoppas att de går fort iaf. vi är ju inne på mars nu, så snart är våren här. orkar inte med denhär snön nu längre och speciellt inte de kalla vädret. vem orkar lixom?

vill bara ha sommar. eller våren kan få komma först eftersom den är så trevlig :m men sen kan de gärna få skynda på att bli sommar. jag har så mycke planet inför sommaren, ska bli bästa någonsin med bästa människan :* vi ska få den bästa sommaren älskling :)<3

värt inlägg kände jag nu (y)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0