bad morning

denhär morgonen har inte varit min bästa kan jag säga. den började bra,men när jag väl klev upp ur sängen så vart den inte lika bra.
sov i ramnäs inatt för att emil hjälpte mig med matten, eller nja, jag klara mig rätt bra själv, de va nog mera han som behövde hjälp :p väckte mig mitt i natten också av att han prata i sömnen kuljul (y) kunde iaf somna om och de va ju bra.

ett plus denna morgon är att solen lyser förfullt:) ett minus är att de blåser sönder.

jag tror jag börjar få min lillasysters halsont och snuva :m har ont i halsen och är täppt i näsan, lite halvjobbigt för rösten sviker mig ibland. hoppas jag inte åker på en sjukdom nu, eller kanske en liten tills snön går bort? :)

är as-stel i hela kroppen också, speciellt i höger axeln, den är stenhård, vet inte riktigt vad de är, men tror de kan vara sen min flygtur i söndags. kanske, kanske inte.
är trött också i kroppen, eller jag är trött i humöret också, somsagt ingen kulig morgon.

ärsh orkar inte skriva på dehär tråkiga klagoinlägget nå mer.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0