det är så vi gör, tills dagen vi dör

det blev spicy på lunchen och det var lika gott som vanligt. tack baby :) <3
nu har vi medieproduktion och vi jobbar med våran kommande tidning. jag tycker att de är svårt dehär med tidningen ibland. min fantasi sviker mig alltid när jag som mest behöver den. jag kommer aldrig på något att skriva om...
fast jag har faktiskt kommit på något nu och de ska handla om relationer, alla möjliga sorters olika relationer. mja får väl se hur de blir sen när tidningen trycks :m
jag är otroligt törstig också :o har varit de hur länge som helst och de hjälper inte att jag dricker. knepigt knepigt.
ont i hälen har jag också, har haft de jätte länge nu och jag vet inte vad de är. gör ont som tusan när jag går :( ja, stackars mig, både törstig och ont i hälen (y)

nu har vi rast och somvanlgit så svarar inte jesper på mitt sms -.- ska skälla på honom, ritktigt mycke ska jag skälla!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0