do they love you forever?

godmorrn, lagom sådär trött är jag kan jag då säga, varmt som attan är de i mitt rum också, kanske ska ta och öppna ett fönster? :m kan kanske vara smart (I)

mja, skolan igår var typ hur seg som helst. mediekunskapen var värst! satt och spela harpan halva lektionen eftersom internett var bortkopplat (k)

åkte med halv 5 bussen hem och var då hemma i älskade hallstahammar vid 5, en härlig tid på en fredag! (y) frös som attan eftersom jag var så smart att välja skinnjackan. hungrig som en varg var jag också och då inte ¨på så bra humör. när man kommer hem till pappa så är de ingen hemma och jag har ingen nyckel. då blir man sådär lagom glad och bara vill ha sönder något eller så :m ringde till tina och hon sa att han var på väg hem från stan så vi skulle bara vänta lite till.. mja, tillslut kom karlfan hem iaf och jag kunde trycka i mig 4 mackor (k) då vart jag lite gladare :m

drog till barken sen en sväng och sega. sedan blev de pizza och den satt ju inte helt fel kan jag meddela.
jag var också duktig att sätta ihop en datastol, med liiiiiiiite hjälp av pappa kanske (a) jag förstår mig inte riktigt på såna där beskrivningar, och de ska alltid vara hundra delar med också. lycka till sen när jag flyttar hemifrån och ska sätta ihop möbler och allt vad man kan tänka sig.

idag vet jag väl inte riktigt vad som händer. emil är här så vi hittar väl på någonting .
ska iaf äta frulle nu som en start på någonting :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Mirry

Mmmm så gott med pizza:D



Spana in hur vi tippar Melodifestivalen, håller du med?!



www.arntyochmirry.se

2009-03-14 @ 18:01:04
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0