engelskaprov

har nyss haft engelskaprov och de gick väl sådära lagom bra kanske? har kommit på att allt är lagom för mig nu för tiden, hur kommer de sig?
aja, för övrigt så sov jag sjuhjäkla dåligt inatt. somna och vakna om vart annat, var törstig och kattfan var jobbig.. ja de är inte lätt..
föresten, va varmt de var imorse? när jag hade gått halva biten till bussen så var de hur varmt som helst. ganska skönt ändå, slippe frysa ihjäl sådär hela tiden.

de 'är lite segt att vi har fått sluta nu eftersom jag ändå måste vara kvar och åka till björnön -.- kunde lika gärna ha slutat nu lixom? aja, skyll dig själv amanda säger jag bara!

idag blir de mannet när jag kommer hem. kanske tar en sväng ut om de inte regnar? fast om jag tänker efter så vill jag nog ha armarna kvar idag så jag stannar nog i ridhuset (y)

puss´morn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0