för du vet att jag är het som en kakelugn

vart tog solen vägen? :( igår var de hur underbart väder som helst, men nu är de tvärtom nästan. kanske inte tvärtom, men molnigt och kallare. våååååren får komma nu, nu nu nu!

sov hur skönt som helst i natt förövrigt och lyckades ta mig upp i tid.
de var nån jobbig buss imorse, en såndär nyare och mordernare bussjävel! jag sörjer för att vi inte fick åka i hederliga 511:an :( den skramlar sådär mysigt lagom och har lagom äckliga säten. dom nya är typ mörka, trånga och så ser man knappt ut genom fönstren.

matteprov idag, kommer inte ens ihåg vad de är om. vet bara att de är ett gruppprov (y)
känns som om denhär dagen kommer gå hyfsat fort och de är en bra sak. när tråkiga saker går fort är de en bra sak :m
de är askallt i vårat klassrum också så ni vet, skriv helst upp de på en lapp eller nå. måste klaga till stadlis att han får komma och höja värmen. kan ju inte sitta med en fetsjal runt halsen halva dagen?

för att fylla ut detta inlägg lite så kan jag säga att jag längtar till den18 april :m då är de regional tävling i hallsta och jag ska nog debutera 1,20 :D kan nog blir hur bra som helst tror jag :) bara mannet får till sånna där bra språng och att han inte plöjer hela banan (y)

nu kanske jag ska se till att börja med våran uppgift så jag hinner med något idag.

puss sötisar (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0