härligt

jag har en mardröm inatt :( den första på jätte länge. den var inte läskig isig, men de va typ som en panik dröm, ansträngande typ.
vakna vid 07.25 alltså alldeles försent och la märke till att emil fortfarande låg kvar i sängen. normalt så brukar han gå upp 6 och ta 7 bussen, men han va alldeles för trött så han hade sovit vidare.
mja, jag vakna alltså försent för att ens hinna gå till min buss så jag smsa mamma för att fråga om hon kunde skjutsa mig till tåget ist som gick halv 9. hon svarade inte så då antog jag att hon kunde. sen när hon kom hem så gick hon runt i lägenheten och typ käka frukost och så, sen när jag kom ut från mitt rum så hade hon lagt sig! shysst tänkte jag.. de vrålsnöa ute också. vi fick skynda oss att klä på oss och så sen typ 7-8 min över 8 så började vi hetsa till tåget. vi småsprang hela vägen typ och när vi kom till coop så var klockan då redan halv och då hade tåget gått, så vi gick till terminalen ist och vänta på 9 bussen. lyckat säger jag bara! satt och frös i en halvtimme :(

vi har webbdesign nu för tillfället. eller vi har rast och efter den så ska vi redovisa och jag tror ingen riktigt vet vad dom håller på med (y) jag därimot har en tid hos våran kurator, så jag ska dit och hinner då med inte redovisa.

ska snart kila så jag rundar av här.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0