helgen

skriva om helgen lite?
i fredags så åkte jag & emil ut i stallet och fixa och blablbalba de vet ni redan.
lördags så var vi i stockholm, var väl segt och sådära, kom hem och åkte till stallet och fixa, mannet fick springa i ridhuset för sig själv och han var vild, väldigt vild. kom hem och käka och så, emil kom hem till mig och sedan smorde jag alla mannets saker eftersom jag inte orkade göra de i stallet. tog de lite lugnt sen somna jag på stört.
söndag så ringde alarmet klockan 6. jag var hyfsat pigg medans emil var död. försökte få upp honom ur sängen hur länge som helst. verkade som om jag var den enda pigga människan i lägenheten. fick nämligen väcka mamma också.
åkte ut till stallet och packa alla saker och fixa mannet, han var jätte snäll att lasta in i transporten och sedan åkte vi till örebro.

mja, han va väldigt busig av sig när vi lastat ut honom där borta, min arm fick det jobbigt.
första klassen gick väl sådär. han va stark som fan och fick inte till nå fina hopp. men jag placerades iaf 5 och de va bra :)
1,10 klassen gick väl bättre fast ändå inte. peta andra hindret i grunden, men sedan fick han till finare hopp så jag var nöjd ändå :) de snöa som attan när vi åkte hem och de va läskigt. fatta om man skulle fått sladd på transporten? då skulle den fan ha vickat.
kom hem och tog in alla saker igen sen åkte vi hem. så skönt att komma hem!
åt mat sen gick vi och la oss i sängen vid 9. somna en timme efter.

var skaaapligt trött imorse. fy fan va jobbigt de var.

sitter i skolan nu på programhanteringen, hatar uppgiften vi fått. har inge fantasi alls!
tur att vi slutar snart. äcklig mat är de också.
jag är inte alls på nå bra humör. de suger.

idag vet jag inte vad som händer. ska nog bara vara hemma och försöka sova så tidigt som möjligt.

hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0