höhöh

denhär dagen har väl varit lite småseg fast ändå soft. skolan kanske inte var så soft, de ända som va bra där var att jag kunde åka efter lunch. var bara hemma sen och gjorde ingenting typ, skulle fixa till ett par gamla byxor, men dom vart nog mer förstörda isf :p sen tog jag mina ben och gick till gårn. de va evigheeeeter sen jag var där sist, och man kan ju säga att de inte förändrat sig ¨nått. umgicks lite där och de va trevligt :)

mamma kom och hämtade mig sen och jag har faktiskt pluggat lite matte. ska äta snart förjag är så fruktigt hungrig.

mannet har föresten gjort sig illa :( han hade ett stort sår på nosen ovanför näsborren så han har blivit sydd nu. får inte motioneras förns tisdag-onsdag, ta pencelin med spruta också.. plutten då :( men tur att de inte var nå mer allvarligt.

imorn börjar jag somsagt efter lunch och de ska bli skönt att få sova lite längre.
nu ska jag äta mat

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0