how can that be me?

gokväll
gårdagen var rolig, tog halv 8 tåget in till stan där jenny och kedfors gick med mig till lisa. chilla lite sen så komde lite folk.
"jennys tuuuuur, en, två, tre, fyra, fem klunkaaaar."  ;) 
jag drog väl hem runt halv 2 kankse? blev lite tröttis där på slutet så angelica fick komma och hämta mig (y)

mådde väl inte sådär jätte toppen imorse och jag har nog mest bara sovit bort den här dagen. gick upp från sängen vid halv 5 - 5 någongång. har inte gjort något speciellt direkt sen dess, va ner till ica en sväng och köpte chips och cola (k) nyss kikat på film med emil & alicia, eller de kanske blev två filmer :m

imorn blir de träning. sett fram emot denhär träningen faktiskt, får bara hoppas att mannet inte sliter armarna av mig denhär gången också.
vet inte riktigt vad jag ska skriva? ska nog klunka lite mera cola så jag inte kan sova på hela natten och sedan typ spela lite kort? va ett tag sen jag gjorde de känns de som. fast jag vet inte riktigt vart kortleken är... hm, de får jag nog ta och fundera några minuter på.

känns som om imorn att de får bli lite pluggdag också. vill inte ha tusen saker att göra på resursdagarna. har iaf ett matteprov som jag ska göra och alla vet ju hur de kommer gå. jag kommer nog aldrig bli av med dedär provet.

ser fram emot påsklovet på tal om nå helt annat. då ska jag chillaa läget. de lär väl inte vara så långt kvar till sommarn heller också? 

dehär inlägget gick väldigt segt att skriva. lite skrivar brist just nu så jag antar att jag sätter en fin punkt här, rakt här ---> . 

godnatt sötnosar

Kommentarer
Postat av: jenny

hahahaha en kung, ööööööh EN KUNG:DDDDD

HALLÅ JAG MÅSTE PRATA MED DIG OCKSÅ HAHA KAAAAAAAAOS:D

2009-03-22 @ 12:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0