hungrig!

jag är typ jätte hungrig och jag får typ skylla mig själv jätte mycket eftersom jag glömde matkortet i skolan (y) precis när jag kom in i matsalen så kom jag på att de låg kvar i väskan. JÄTTE BRA AMANDA! jag är så van att ha de i jackfickan men nu hade emil lagt de i min väska ist för att han tyckte att de såg ut som att de skulle rammla ut annars. typiskt alltså, jag hade sätt fram emot maten idag. för mig blev de 2 knäckemackor och en subway kaka (k)

var lite trött imorse så jag tog kvart över 9 tåget från ramnäs och var framme i stan vid kvart i 10. hade matte på morgonen och de var väl inte allt för hemskt, hade betygs-samtal också och jag ligger ju på ig fortfarande, men nu ska jag kirra ena matteprovet på måndag och de andra på resursdagarna. blir nog bra hoppas jag.
jo föresten på tal om matteprov, på måndag har jag ju matteprov efter jag slutat skolan, egentligen slutar jag efter lunch, men nu har jag ju prov. sen på tisdag så har jag ju friluftsdag efter lunch då jag egentligen skulle sluta så ja, de suger att ligga efter i saker. eller de suger att jag är så sämst och skiter i allt så de blir att jag ligger efter (Y)

snart har vi rast och efter den så är de bara en timme tills vi slutar, jag längtar typ hur mycke som helst. börjar få så ont i nacken och ryggen. undra hur jag kommer se ut när jag slutar på john bauer? som en krokig ostbåge tror jag. nejrå, men stel kommer jag nog vara.

blir nog att sola idag föresten! de va ett tag sen nu så ska bli skönt :m måste hålla "brännan" igång.

pussråå


emil rönnevall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0