hungrig

känner att magen börjar knorra nu. längtar till lunchen, emil skulle bjuda mig :* blir nog spicy tror jag och de kommer sitta fin fint.
imorse så var jag väldigt trött och jag hade en väldigt konstig dröm, iallafall jag orkade inte gå upp när klockan ringde, så jag sov vidare en timme till. var väl inte sådär jätte mycke piggare då heller men jag gick iaf upp.
tog 9 bussen till stan och jag vill aldrig kliva av kändes de som.

vi sitter borta i labbet idag, enskilt från resten av skolan. vårat klassrum är upptaget så. här kommer vi hålla till när vi är 3:or, kan kanske va ganska skönt? har svenska, men ingen lärare och de är rätt skönt. får inte sådär jätte mycke gjort, eller jag har gjort min del så nu gör jag i princip ingenting.

föresten, de vart ett äventyr igår med mannet när vi var ute på våran resa. han var väl hyfsat lugn när vi kom ut, men när vi skulle vända och gå hemåt igen så fick han värsta cp rycket! trodde jag skulle ramla av där ett tag :p de var inte särskilt lätt att hålla balansen i vanliga skor (y)
aja han var glad och de var väl de som va viktigast :) är så pepp tills på söndag! längtar nästan. även om man måste gå upp vid halv 6 så är jag pepp.

på lördag blir de en tripp till huvudstaden för att fira mamma och morbror. stannar bara över dagen eftersom jag ska tävla på söndagen. lika bra, jag orkar inte sova kvar, de är seeegt.

happ, efter skolan så blir de emil :) ovanligt? ;)

en sak jag har tänkt på också. eller jag kom på de förut men imorse på bussen så kom jag och tänka på de igen. när man gifter sig så brukar man ju byta efternamn? typ till sin mans namn. men jag har funderat på dedär, och om jag skulle gifta mig så skulle jag inte byta. jag skulle inte byta bort thornström, för då är de ju inte jag? de är ju de namnet man fått av sin förälder/föräldrar, de som man är uppfött med sen ska man bara byta bort de till något helt annat? nej de går iallafall inte jag med på. om jag gifter mig så får antingen han byta eller så får de bli två efternamn helt enkelt. thornström är mitt efternamn och jag trivs med de och så kommer de få vara.

hejrå.

du är en del av mig, min andra halva älskling, vi två är till för varandra. jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0