i want you to know that you are the only one for me

vart en liten latis dag imorse.. även om jag vakna 8 så åkte jag inte till skolan förns 11 :m kom dit vid halv 12 och då vare lunch (Y) var jätte skönt att vakna tidigt men ändå kunna de de lugnt till skolan. jag gick med emil till terminalen för att han skulle till skolan och jag kunde ta bussen därifrån. jätte mysigt att sitta där i solen :)

käka lite mustig gryta i skolan som föresten va äckligt :( fick leva på mackor :*
gymma på eftermiddan på feel good och de va soft. jag & jennypenny in action (Y)
slutade vid 2 vilket innebar att jag kunde ta halv 3 bussen hem :M

ska nog diska lite och laga mat, är ju ensam här hemma så man måste ju göra något för att få mat? ska göra tacopaj och de ska bli finemang :) 
måste duscha också så jag kommer ha fullt upp :m ska nog hinna plugga lite också. få klart webbdesignen. sooounds greattt!

imorn är de somsagt fredag och jag tycker ärligt att de kännts som fredag nu i 2 dagar (y) hoppas vädret håller i sig så man kan fortsätta vara glad i hågen ;)

nej get back to work säger jag bara.

pussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0