jäkla viktor!

ja nu ska ni höra, igår hade jag premiär för stopp i hissen i skolan! viktorjävel börja hoppa och ruska hela hissen så den stannade så fint mellan B och A våningen (k) tyra vart livrädd typ och arg och jag, emil, mathias och viktor bara skratta. jag var självklart arg jag också men de va lite komiskt ändå.

haha man ska ju ringa på klockan i typ 10 sekunder eller nå för att kopplas till nån gubbe som kan hjälpa en

amanda: men jag trycker här nu så kanske han i luren kan hjälpa oss?
alla dom andra: aa gör de.
jag trycker in knappen och han i luren svarar
amanda: NEJ NEJ!! JAG TÄNKER INTE PRATA!
gubben frågar om vi finns i västerås, fast vi fattade som om han sa borås
amanda & viktor: nej vi är i västeråååååås.
gubben: ja, i västerås? på port-anders gata?
amanda: aa precis :m
gubben: vi skickar någon som kan hjälpa er ut.
alla: tack!
gubben: klartslut.
amanda: KLARTSLUT!

stog där ett tag sen så slockna hela hissen! jag & tyra skrek som små barn, men strax där efter så starta hissen igen och vi kunde komma ut :m var rädd att jag skulle missa bussen där ett tag.

umgicks med emil sen efter skolan som kanske inte var så stor överraskning för er? plugga hela kvällen sen och mitt humör va tvärdåligt!..

idag så tog jag 8:a bussen till skolan och kom fram som vanligt vid halv 9. skulle ha svenskaprov och de gick fint. trodde de skulle gå asdåligt, men se på tusan så gick de bra :) hade prov i en kvart sen fick jag sluta (Y) hann med att ta halv 10 bussen och dehär kändes som årets mest ovärda skoldag. jaja, cykla nertill ica och köpte choklad, sen till konsum för att köpa halstabletter :m

just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får vänta tills mamma vaknar. då ska vi åka till strömsholm.

ursh va jag hostar föresten. asdrygt. gör jätte ont i bröstet när jag hostar och så är jag tvärsnorig. inte roligt alls. men antar att även jag måste bli sjuk någongång, även om de är mycke sällan. de är väl sånna tider nu.

nej orkar inte skriva nå mer nu, och jag vet föresten inte vad jag har tryck på för knapp för att texten ska bli såhär liten och cp. men ni får väl försöka se vad de står :p

PUSSS


min älskling, mitt hjärta, min bästa vän. jag älskar dig vad som än händer och det ska alltid vara vi två. all i need is you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0