jao

godmorgon påer.
ja, igår så gick skoldagen väldigt fort tycker jag. vi hade yoga på feel good och de var väl lite blandade tankar om de :m väldigt mysigt var de i lokalen dock. tända ljus och grejer :) nog för att min balans inte är den bästa alla gånger och min smidighet heller för den delen.
gick lite på stan med tyra efter de, eftersom vi sluta så tidigt och jag skulle vänta på emil och hon skulle vänta på tåget.
åkte hem till emil sen och ba chillade. sov kvar över natten och jag hade en till mardröm! nu kommer jag komma in i dehär stadiet då jag bara drömmer mardrömmar, JAG LOVAR! :(

helgen på tal om inget är fullbokad.
idag ska jag ut till mannet och trimma lite med honom, blir klar någongång på kvällen så då kanske jag har lite tid över för att umgås. på lördag ska jag till stockholm somsagt för att fira morbror och mamma. kommer väl hem någongång på kvällen och då är det raka vägen ut i stallet som gäller. ska ge alla hästarna mat sen ska jag jogga lite med mannet så han inte är stel inför söndagen. fixa alla hans saker och göra rent dom och sen blir de hem och sova.
på söndag blir de upp tidigt för att åka till örebro på tävling. är där hela dagen och kan nog gissa att jag är rätt slut efteråt, så då blir de godnatt.

kul helg va? inte en lugn stund (y)

nej nu ska jag upp och kika på tv

pussråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0