lite smått och gott

nyss hemkommen från strömsholm, eller egentligen är de ica men nu är jag iaf hemma.
satt och tänkte på när jag var på väg hem från strömsholm att jag alltid tänker de värsta så fort det är någonting med mig. som när det gjorde ont i hälen när jag gick, då tänkte jag på att de kunde vara en cancerknöl. 
eller när jag får ont i huvet så är det en hjärnblödning påväg. patetiskt, jag vet. men sån är jag. så fort det är nått med mig så blir jag fundersam och tänker det värsta. 
jag är rätt ängslig av mig. för att flyga flyplan är jag ängslig, åka färja är jag ängslig buss på vintern också. de är inget stort så, ibland kankse men inte alltid. 

jag har också svårt att övertyga mig själv och lyssna på mig själv. de är jobbigt om något!
så fort något är jobbigt så tänker jag att jag inte orkar, men sedan när jag ska tänka om och inte bry mig om att de är jobbigt, så lyssnar jag mer på den negativa sidan än den positiva. när de blir så, så kan det lätt hända att jag blir lite deppig och då kan de bli ännu värre. tror jag är lite emo av mig, litegrann iaf. 

jag har också svårt för att bestämma mig för saker och ting. de kan angå allt som man kan välja på. om jag ska välja chips så kan jag stå i evigheter. eller kläder, kan jag också stå och fundera hurlänge som helst. speciellt om man ska välja frukt i ett fat och man är pressad, de kan bli jobbigt :p haha, vilka problem man  har. 

jag är också långtjurig. jag kan vara tjurig i flera timmar. om de är riktigt allvarligt så kan de bli dagar. jag har en väldigt stor stolthet som jag gärna inte sväljer. jag har svårt för att säga förlåt. speciellt till dem som står mig närmast. 
samvetet kan vara borta också. ibland har jag inget samvete alls. kan va hur elak som helst och ändå inte känna nå dåligt samvete alls.

nonchalant (?) stavning på de? aja, de kan jag också vara. bara ta saker för givet. dålig på att säga tack, speciellt till de som står mig närmast här också. kan verka otacksam, men min mamma brukar för de mesta alltid göra allt åt mig så de blir att jag är van med saker och ting, och dåglömmer jag lätt att säga tack.  

nu låter de som om jag är skummaste personen i världen, men så komplicerat är de inte. jag kan vara en riktig ängel jag med (a) :) 
ja, de är då mycket man hinner tänka när man sitter i bilen.

nu ska jag ta fram kläder sen sova. ska bli så skönt att sova!

pussgodnatt

jag kommer aldrig göra dig något illa, jag kommer alltid ställa upp för dig. jag kommer finnas vid din sida för du är min sanna kärlek, hela mitt hjärta. snälla kasta inte bort allting för jag finns här för dig. gå inte din väg och snälla säg att du stannar föralltid. jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0