ljuvliga fredag

känns bra att de är sista dagen för veckan. känns riktigt bra faktiskt!
var lite butter imorse när jag upptäckte att de inte var lika soligt som igår :( men de var näääästan lite varmare idag, iaf ett litet tag.
fick sitta på mobbade platsen i bussen också :D ni vet den som är allra längst fram vid chauffören? där satt iaf jag och jag ska säga att de må se mobbat ut, men jäklans va skönt de är att slippa sitta brevid någon. hur hög musik som helst kan man ha i hörlurarna också utan att någon behöver tänka vilken dålig musiksmak man har (y)

matte imorse ochde va väl lite små segt. lektionen gick ganska fort i sig och de var väl tur? fick en varning av monie angående min frånvaro igen... den hade visst höjt sig lite till. egentligen tycker inte jag att jag är borta så jäkla mycke, men tydligen är det dedär lilla som gör så mycke ändå. nu måste jag gå till skolan VARJE dag och komma i tid ända tills den 30 april (k) skulle ju bra gärna vilja veta hur de kommer gå. visserligen är de bra att jag fick en varning, för då ser jag till att jag kommer hit och gör de jag ska!

ikväll blire party och jag är taggad! ska bli väldigt trevligt faktiskt och jag vet att jag kommer ha kul :D vad ska ni göra denna fredag då? :)

resten av helgen blir nog lugn. träning på söndag somvanligt :)

nyss haft prov/förhör på mediekunskapen och de gick faktiskt bra för att jaginte har pluggat mer än en halvtimme max.
nu vet jag inte ritkigt vad vi ska göra. tyckerman borde fått slutat efter förhöret eftersom de är fredag. aja har man tur kanske man kan få sluta några minuter tidigare! :m

puss på helgen


min älskling, du är värd så mycket. jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: din emil

Du är så dyrbar mitt hjärta jag älskar dig mest<3<3

2009-03-20 @ 15:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0