lovet

ja som ni kanske märkt så har jag haft uppehåll här på bloggen under lovet. har helt enkelt inte orkat skriva någonting. ska försöka ta lovet i en liten snabb kortfattad veriation, ska göra de bästa av minnet jag har (y)

dehär lovet har bara varit soft rakt igenom, har inte gjort nått alls typ. de har varit jag & emil, film, chips, kort och säng typ. var hos mamma de första dagarna och bara gjorde ingenting. jag var i stallet och så, hade träning som föresten gick jätte bra! skulle ha tränat för stina på onsdagen men han hade inte varit sig själv riktigt så vi sket i de.

var hos emil resten av dagarna fram till fredagen, var hur mys som helst.
helgen har vi spenderat hos min pappa. i fredags så var vi in till västerås och kika på bio :* borta bäst hemma värst hette den. den va faktiskt roligt och vi skratta en del :m träffa svante, barken, robin och björnen efteråt så vi tog samma buss hem sen. umgicks lite med dom tills vi höll på och frysa ihjäl så då drog vi hem.

gårdagen så typ moffa vi pizza, sen vart de solariet och film en massa typ som high school musical 3, bedtime stories, yesman och lite av the wrestler (?) som för övrigt inte var en bra film. kom upp ur källaren vid 2 och då var jag både trött och hungrig. frös gjorde jag också. och föresten. FINT att ett ljusrör i solariet är trasigt. FINT att jag har en snygg vit rand på ryggen (k)

idagrå? vakna av att emils mobil ringde och av att han var tvungen att åka hem :( så svårt när han åker när man varit tillsammans en hel vecka. vi firiar 3 månader idag också :):)  jag älskar dig! <3
ska försöka plugga lite idag också. har lite grejs som måste va klart -.- fast vissa har ju en dag längre lov, så kanske tar de imorn? ;)

nej nu orkar jag inte skriva nå mer.

hejrå!

min emil antonio malcom rönnevall, jag älskar dig så jätte mycket. jag är så glad att du kom in i mitt liv, så tacksam. 3 månader idag och resten av livet framför oss! kan inte bli bättre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0