mark-känning

lite ironiskt nog så tänkte jag idag innan jag åkte till stallet att "hm, de va länge sen jag ramla av. undra när det händer igen.." jaha, kom till stallet och fixade mannet sen var de dags för träningen. han va väl lite lagom sådär skitzo och sprattla lite lagom mycke. vi hoppade kombinationer och när de var min tur, sist av alla som vanligt så hoppade jag första hindret och kom över första hindret i kombinationen och språnget vart väl lite för långt så smet han iväg och då ramla jag åt andra hållet och plask ner i marken. mannet sprang iväg och såg hur lycklig ut som helst och jag låg där på marken och sa typ nått med "jag visste att de skulle bli min tur idag!!"  mja, höften, rumpan och låret, kanske lite arm & axel fick sig en smäll,men de var bara upp igen och ta sig an banan från början igen.

kombinationerna var faktiskt lite smått läskigt att hoppa ska jag erkänna, kändes som att mannet inte riktigt fick plats, att typ när vi landat så skulle vi upp igen. lite läskigt vare också att sista hindrerna lågpå 1,30 nått sånt. men de är ifs bra när jag hade ramlat av, för då blir jag irriterad påmig själv och blir mer taggad.

denhär söndagen har varit lite små seg, men ändå skön. vaknade imorse vid 1 kanske, väckte emil eftersom han fortfarande sov :m väcker alltid han på mitt speciella vis :D han va tvungen att åka hem strax därefter, och de är alltid lika tråkigt när de blir så :(
satt bara vid datorn och så innan jag drog till stallet.

imorn har vi bara en lektion och de är alltid lika skönt :m far iväg till ramnäs sen och ska umgås med emil :)
hoppas att jag inte behöver vara på alla resursdagarna, att jag åtminstonde kan få ledigt på fredag.
jaja får väl se, nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort allt grus som fastna på mig när jag låg där på marken och sprattla. fick 1 kilo bara i munnen, gottis (k)

gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0