nationellt prov kanske?

vilken trevlig överraskning sådär på morgonkvisten (k) monie talade nyss om att vi ska ha nationellt prov i engelska idag (y) ärsh, de ska väl gå sig vägen hoppas jag. de kunde ju varit värre, de kunde ju ha varit matte.
just nu sitter jag och läser en text som jag inte fattar sådär överdrivet mycke av.
skönt att vi slutar efter lunch kan jag säga. de är lagom sådär efter lovet. efter skolan ska jag glida ut till stallet och ta en tur ut i naturen med mannet. de va åååår sen jag ens va ute med stackarn.

mja, igår hade jag fullt upp. eller egentligen, på dagen gjorde jag typ ingenting alls. satt vid datorn hela dagen ungefär och vid 6 typ så kom mamma och hämta mig så åkte vi till strömsholm och fixade lite där, sen vidare till stallet och blanda mat till pålleh (y) och efter de så var de affären som gällde. inhandlade godis och hårfärg (k)
kom hem och satt i färgen i huvet, sen blev de laga mat, kycklingwook och ris, sedan åt jag maten somjag så duktigt gjort. hann knappt duscha ur färgen, eller jag hann men de fick sitta i huvet en timme ungefär innan jag hade tid att ens duscha ur de (y) efter de så skulle jag hjälpa jenny med hennes personporträtt, och efter de så hade jag lovat emil ett gulligt sms :m och efter de så var de ut på balkongen och mätta lungorna, och efter de så valde jag kläder OCH SEN kunde jag gå och lägga mig. pheew de är jobbigt när man inte ens har tid med sig själv ibland.

imorse var jag väl hyfsat trött, men ändå hyfsat pigg. vädret var jobbigt och jag blev lite sådär lagom blöt om fötterna.

vi säger godmorgon.

FÖRESTEN SÅ ÄR MITT KOMPIS SLUT PÅ TELEFONEN SÅ NI VET DEEEEE

Kommentarer
Postat av: jenny

MITT ÄR OCKSÅ SLUT SKA VI KÖPA PÅ RASTEN?

2009-03-03 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0