on his face is a map of the world

webbdesign just nu. de går väl sådär lite små segt som de alltid gör. håller på med mina restuppgifter och jag kommer väl någonstans iaf, vet inte riktigt om jag gör helt rätt men.
de jag fruktar mest just nu i webbdesignen är att vi ska göra en ny hemsida och nu skaden också publiceras på internet så ALLA kan komma åt den. jag orkar inte med en till hemsida med tanke på att den förra var hur försenad och ful som helst. aja, nått ska jag väl få till hoppas jag.

jag är otroligt hungrig också, hann inte riktigt äta frukost imorse. men ett plus är att jag va ganska pigg imorse när klockan ringde.
imorn är de redan fredag och de blir jag glad av och jag ska äntligen få sova ut! de fick jag verkligen inte göra förra helgen såde är efterlängtat.

jag blev glad över också att de är typ 2 månader kvar i skolan fast om man ränkar bort lovdagar och lov så blir de ju mindre och de är ju jätte bra. sommarlov är verkligen nått som är efterlängtat, hoppas bara på att vädret kan vara bättre dehär året än vad de var förra. hoppas sommarlovet blir bättre än de förra ihuvudtaget, men de är jag nästan säker på att de kommer bli :)

jagmåste ta mig i kragen att leta sommarjobb också. känns som om jag lär snabba på  med de om jag ska ha någon chans att ens få nått. jag vet inte ens vad jag ska börja kika på. jag har ingenting exakt som jag tycker är sådär super kul.

nu ska jag fortsätta jobba med photo shop

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0