prov

nyss gjort provet och de gick väl som förväntat ungefär. svarade på några frågor och resten sket jag i. de blir nog kanske inte ett tvär IG, men ett IG blir de allt. sitter och väntar nu tills klockan blir kvart i ungefär för då ska jag möta emil på stationen så ska vi åka hem till honom och vara barnvakt till mio :)
mamma skulle komma och hämta mig sen, så då slipper jag åka tåg och får skjuts ända fram till dörren höhö :m
börjar bli lite smått hungrig igen. jag blir alltid hungrig efter jag slutat, tror min hjärna har nå larm av nå slag. som när man alltid är kissnödig när man vaknar, så är det med att jag är hungrig efter skolan :m bara så ni vet lixom (y)

nej de blev ett kort inlägg. ska börja klä på mig ytterkläderna och packa ihop datorn.

hejrå (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0