skola som alla andra sega måndagar

var ganska trött imorse när jag vakna. men jag kunde iaf somna som en stock igår :*
blev påmind att vi har prov imorn och de hade jag verkligen glömt, eller förträngt, eller nå jag vet inte.
blir och plugga på de idag och emil får väl hjälpa mig eller nå.

var faktiskt på ganska bra humör imorse också och när jag gick till bussen så lyssnade jag på min låt som man blir glad av, den hjälper faktiskt ganska mycke :)

mamma hämtade mig i ramnäs igår för att tåget var 25 minuter försent... hon hämtade mig och vi åkte in till stan och hälsade på min syster och rikard. deras lägenhet var jätte mysig och gissa om jag vill flytta nu eller?
åkte hem efter lite fika och lite mat för mig sen åkte vi till mannet. stackarn är ju lite sjuker så han får inte gå ut i hagen eller motioneras :( ni kan ju gissa om han var rastlös? gick med honom lite i ridhuset och ja, de var framben överallt, stamp i marken och nafs efter grimskaftet (han nafsa nog mer på mig än på¨skaftet) mja, sen tog han några varv runt mig också som en böjd banan (y) han är allt för söööööööt :*

nej nu har vi skojsig programhantering<3<3<3<3<33<33333333

godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0