smartis

ja, jag som nu skulle vara så duktig att plugga glömde bort att man inte kommer in på G hemma så jag kommer inte åt uppgifterna och de är ju smart (y) men jag är iaf klar med photo shop uppgifterna :m nu ligger jag inte efter alls mycke och de känns skönt!

segaste idrotts lektionen ever hade vi som sista lektion. trodde jag skulle somna när när power pointen kom upp. tråkigaste uppgiften fick vi också. ja jisses va tråkig den va. jag och jenny passa på och chilla i sofforna ett tag, eller ett ganska långt tag. nu kanske ni undrar varför jag nu jämt gnäller om att jag ligger efter när jag ändå inte jobbar som jag ska, men denhär uppgiften var verkligen inge kul.  pratade om vad vi ville bli när vi blev stora och om sommaren. kladdkaka prata vi också om och gissa om jag vart sugen på de, ja jisses vad sugen jag blev.
 
var inge trött imorse som jag nämnde förut, men nu jäklar blev jag trött, stentrött blev jag. kommer nog somna fint ikväll (k)

kommer nog inte på så mycke mer och skriva tror jag. de blev såntdär jobbigt stopp i huvudet så jag sätter väl punkt här.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0