solen skiner himlen är blå, vad det är skönt att leva då

tro de eller ej, men jag var faktiskt på väldigt bra humör imorse :D
ställde klockan på halv 7 och när jag kika ut genom gardinerna så var de soligt! jisses va skönt de var att se sol :D för att fira de så lät jag mitthår vara utsläppt idag (y) de händer typ 1 gång i månaden så nu jäklar! de är så roligt för varje gång jag har utsläppt så frågar alltid nån omjag färgat håret eller om jag har löshår :p dom är nog så vana att se mig med en knut på huvudet så de ser väl längre ut än vanligt när jag väl har de nere :m
orkar inte ha utsläppt när de har varit sånthär väder, iaf inte om jag plattat de för mitt hår har en tendens att locka sig så fort man kommer utanför dörren (k) men idag har de faktiskt hållt sig rakt. känns som om de blev mycket prat om mitt hår nu kanske..

våran svenska lektion är allmänt tråkig och jag tycker att monie har blivit annorlunda. jag gilla henne jätte mycke förut, men nu har hon sjunkit i mina ögon. lite tråkigt tycker jag :(

idag blir de emil as always, kanske skulle dra och bada :m de va ett tag sen jag lågi en pool och plaska :) jag känner egentligen för att gå en promenad eller nå, man måste ju passa på att få så mycke solsken som möjligt.

är fett pepp inför helgen. ska bli kul tror jag nog allt. fast de brukar ju vara så att de blir som man gör de till, alltså ska jag hålla humöret uppe och inte bry mig om småsaker (y) fin fin plan där.

pussen & kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0