stockholmia

befinner mig somsagt i stockholm nu. de är sådär lagom segt så man vill åka hem. jag börjar bli trött och rastlös och vill bara sätta mig i bilen nu och lyssna på the voice (y)

ja igår så vart det stallet, gissa vem som satt på mannet då? jooooo EMIL! de va lite smått roligt faktiskt och bilder kommer att komma upp kan ni lita på ;)
hem och bara inte göra någonting. jag vart astrött och därmed kom mitt "roliga" humör fram då jag inte orkar prata eller vara nå glad alls. bara se ut som ett tråkigt frågetecken och glo i taket. kul, jag vet.
sandra kom utanför mig sen när emil åkt hem. vi snackade lite och så och de va trevligt :)

mamma väckte mig 10 imorse, och man var väl lagom trött då. käka lite frulle sen vare bara och fixa sig. inte sådär jätte pigg med de sådär direkt på morgonen, men de gick väl.
hämtade angelica och rikard hemma hos dom i stan sen for de iväg hit.

mja, när jag kommer hem sen så blire stallet för fulla muggar. HEJA!
emil kommer också sen. han ska så duktigt följa med mig imorgon :m <3

pusssssrååh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0